Konečně jsou výsledky průzkumu outdoorových maloobchodů za rok 2007 (2007 Outdoor Retailer Survey) ve Spojených Státech. Tento průzkum je rozesílán pouze specializovaným maloobchodníkům a ti, kteří vyplní dotazník, představují přibližně 3 miliardy dolarů v prodeji specializovaného outdoorového vybavení. (Významné řetězce se sportovním zbožím, slevové obchody, obchodní domy či hypermarkety nejsou do průzkumu zahrnuty.) Většina respondentů průzkumu představuje firmy se třemi nebo méně obchůdky..
Maloobchodníci vyjadřují svůj názor a nabízejí průmyslu svá pozorování a komentáře o tom, co je skvělé, dobré, ne tak dobré a co nutně vyžaduje zlepšení v průmyslu. Tím mu poskytují spoustu informací ke strávení, k diskuzím, ke zvážení a také k hrdosti!
Je to obrovské množství informací, nicméně my máme dobré zprávy z kajakové sekce:
Která je nejprodávanější značka kajaků pro divokou vodu tohoto roku?
Pyranha Kayaks – 17%
Jackson Kayak – 13%
Wave Sport – 11%
Liquidlogic – 4%
Dagger – 4%
Neprodává – 63%
Fantastická zpráva pro všechny u Pyranhy a VELKÉ díky všem našim prodejcům, vodákům a přátelům ve Spojených Státech, kteří s námi v roce 2007 tak dobře pracovali.
Šťastné poježdění všem!
|
|